28.10.2022 Županija Osječko-baranjska u velikoj vijećnici u sklopu projekta Poduzetnički Obzor organizirala je seminar pod nazivom X Y i ALFA generacije i kako ih pronaći na internetu, koju je prof.dr.sc. Ivan Kelić izvrsno prezentirao, nazočili su i predstavnici Udruženja obrtnika Osijek.
Uzimajući u obzir aktualne trendove, X, Y i Z generacije predstavljaju najpotentniji dio tržišta zbog svoje snage koje imaju u obliku ekonomskog i tehnološkog znanja. Budući da su promatrane generacije tehnološki naprednije u odnosu na ostale generacije, marketinške poruke zahtijevaju učinkovitost, samorealizaciju i inovativnost u oglašavanju. Namjera radionice jest razumjeti i utvrditi ponašanje navedenih generacija u kupovnom procesu, odnosno kako apsorbiraju informacije u online okruženju koristeći društvene mreže, aplikacije te različite tehnike i alate internetskog marketinga općenito. Kroz radionicu, cilj je upoznati sudionike kako odrediti strukturu svojih potrošača i njihove navike temeljem određenih varijabli i digitalnih otisaka koje ostavljaju u online okruženju.